Boka utrymme

Våra kyrkor och lokaler kan bokas för dop, vigsel och begravningar via församlingarnas pastorskanslier:

Länk till webbsida med kontaktuppgifter till pastorskansliet i Vasa svenska församling

Länk till webbsida med kontaktuppgifter pastorskansliet i Vaasan suomalainen seurakuntaÖppna länk i ny flik

Länk till Vähänkyrön seurakuntas webbsida med kontaktuppgifter till församlingens pastorskansliÖppna länk i ny flik

Våra utrymmen kan också bokas för evenemang och konserter. Dessa bokningar görs via Vasa kyrkliga samfällighets utrymmesbokningar per telefon, e-post eller via en elektronisk utrymmeshyrningsblankett.

Länk till Vasa kyrkliga samfällighets webbsida med information om bokning av utrymmenÖppna länk i ny flik

Kontaktuppgifter till Vasa kyrkliga samfällighets utrymmesbokning

Telefonbetjäning: vardagar kl. 9.30–11.30, tfn 044 480 8403. Från och med 11.4.2023 telefonbetjäning vardagar kl. 13–15.
E-post: vaasan.tilavaraukset(a)evl.fi