Ungdomar

Ungdomsläger

Nästa läger i Maj 2024.

Ungdomssamlingar på Cross

Ungdomssamlingar har vi vanligen på fredagar ca. 14.30-19 på Cross. Ibland kan de också vara på Hartmansgränden 6. Framförallt så umgås vi tillsammans och har en andakt kl. 16. Varmt välkommen med, speciellt välkommen är du som kanske inte varit med tidigare. Följ med i evenemangskalendern eller på Instagram när ungdomssamlingarna är.

Grön av kärlek

Vi gör nåt skoj tillsammans som samtidigt inspirerar oss att leva hållbart! Namnet leker lite med uttrycket "grön av avund". Kan vi istället för avundet som leder oss att leva ohållbart, hitta inspiration att göra mera gröna val av kärlek till människor som lider på grund av klimatförändringarna? Låt oss prova!

Har du önskemål om årets verksamhet?

Vi planerar som bäst kommande årets läger, grupper och samlingar. Ta jättegärna kontakt och önska – vad skulle du behöva? Vad tycker du att vore roligt att göra? Önska till exempel åt Isak eller Heidi.

Behöver du prata med någon?

Du kan alltid vända dig till någon i församlingen om du vill prata med någon – vi finns här för er! Det kan vara hur stort eller litet som helst. Skicka när som helst till exempel åt Isak på 044 480 8343. Ta hand om er!

Ta kontakt

ungdomsteolog
Hartmansgränden 6
65100 Vasa

Ansvarig för konfirmandarbetet. Vasa svenska församlings Rättvis handel kontaktperson.

ledare för kristen fostran
Hartmansgränden 6